donderdag 17 januari 2013

Kortfilm award



Als de andere twee avondactiviteit al toppers waren, dan is dit echt wel de reuzetopper geweest! Ik heb nog nooit zoveel gelachen op zo'n korte tijd denk ik :-D Dat de ambiance erin zat, zal dan waarschijnlijk ook niet verwonderlijk zijn. Voor een deel is dit te denken aan twee topvedetten die je reeds op de foto ziet.
 
Het begon al met onze pool Steiner die plots toch Nederlands leek te verstaan en zelfs kon spreken!
 
De eerste award werd uitgeraakt aan "miss Inneke". Springt ons Inneke naast mij ineens recht en begint daar heel dramatisch het publiek te bedanken. De eerste reactie was dan ook "Zotteke, wat sta jij daar nu te springen, zet je snel terug neer op je stoel." :-D Nu bleek dat dit allemaal gepland was... man hebben we daar wat mee afgelachen.
 
De laatste award bleek dan ook voor iemand uit onze vriendenkring te zijn. De award was echter verdwenen. Ter plaatse creĆ«rde onze lector Stefan toch nog een zesde award. Heel muzisch moet ik zeggen! Het stiekem gaan plaatsen van de award op de awardtafel, sprong toch in ons gezichtsveld. :-D Marjan die meteen tijdens haar toespraak onze pool Steiner eventjes kon 'terugpakken' nam deze met veel plezier in ontvangst. Wij op de voorste rij weer plat van het lachen natuurlijk. Wat ik toen echter allemaal achter mij heb gehoord is dan weer jammer. Soms verschiet je er toch van hoe mensen zoveel vooroordelen kunnen hebben en op hun tenen getrapt zijn wanneer eens iemand anders in de belangstelling staat en zich goed amuseert...
 
Toen de presentators ons lieten weten dat alle filmpjes binnenkort via toledo beschikbaar zijn, was dit ook een zeer aangename verrassing. Een goede instap voor muzolessen vinden is vaak tijdrovend. Bij deze kunnen we alvast 18 goede muzolessen opbouwen.
 
Als laatste waren onze lectoren dan ook zeer lovend over onze muzodagen. Een pluim in ontvangst mogen nemen is altijd heel leuk en geeft je veel voldoening. Onze lector Siska had echter geen pluim nodig. "Ik ben sprakeloos" zei duizend keer meer dan een pluim!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten