woensdag 7 november 2012

Boekenbeursproject

Het was weer zover. 'De Boekenbeurs' was weer in het land. Een belevingstocht invullen en begeleiden was onze opdracht. Ter voorbereiding ben ik vorige week vrijdag al eens een bezoekje gaan brengen aan de 'Antwerp Expo'. Afgelopen maandag en dinsdag heb ik dan 4 groepen onder mijn hoede gekregen. De tocht was zeer afhankelijk van de persoonlijke invulling van de kinderen bij mij. Een van de vier groepen had wel pech. Door de drukke toestroming zijn we veel te laat kunnen beginnen, waardoor het allemaal op een loopje moest. Het muzische aspect beleving bleef bij deze groep jammer genoeg wat achterwege. Voor de rest was het wel heel fijn om eens anders met boeken om te gaan, dan ze gewoon te lezen. Ook voor de praktijk later heb ik hier wel wat ideetjes opgedaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten